Natuurlijk willen wij graag dat u tevreden bent over uw bestelling bij Tegenteken.nl . Is er toch iets niet naar wens? Bel of mail ons dan, wij zoeken graag met u naar een oplossing. Bekijk ook ons Retourbeleid. Voor informatie over de levertijd kunt u hier kijken.
Klachtenregeling
Wij willen u ook wijzen op uw rechten mocht u met ons niet tot een goede oplossing komen. Het is dan is mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Mocht er zoiets gebeuren, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging. Neem daarvoor contact met ons op op info@tegenteken.nl
Disclaimer
Ondanks dat de informatie op deze website met zorg is samengesteld, kunnen wij geen garanties geven op de juistheid ervan. Neem altijd contact op met uw huisarts als u een medisch probleem heeft of denkt te hebben.
Vergissingen, drukfouten en prijswijzigingen voorbehouden.